- Ernest Cline: Ready Player One
- R.J. Palacio: Ihme
- Lars Wilderäng: Tähtikirkas
- Arina Tanemura: Prinsessa Sakura 1
- Bomarn: Pahispomo ja kissat
- Brian K. Vaughan & Fiona Staples: Saga - Seitsemäs kirja
- Elina Rouhiainen: Muistojenlukija
- Arthur C. Clarke: Lapsuuden loppu
- Kazuo Ishiguro: Ole luonani aina
- Ali Benjamin: Mitä sain tietää meduusoista
- Jack Cheng: Kosmoksessa tavataan
- Lauri Luomanen: Aasiakas ei ole koskaan oikeassa
- Jen Campbell: Kummallisia kysymyksiä kirjakaupassa
- Emmanuelle Pirotte: Vielä tänään olemme elossa
- JP Koskinen: Kannibaalien keittokirja
- Emmi Nieminen & Johanna Vehkoo: Vihan ja inhon internet
- Mervi Heikkilä & Marjo Nygård: Kissatalon asukit
Helmikuu: (28 kirjaa, 4787 sivua)
- Nonna Wasiljeff: Loukkupoika
- Patrick Ness: Hirviön kutsu
- Lauren DeStefano: A Curious Tale of the In-Between
- Liv Strömquist: Kielletty hedelmä
- Madeleine L'Engle: Hyppy ajassa
- Knut Nærum & Karstein Volle: Vinossa
- Max Porter: Surulla on sulkapeite
- Chiyori: Pyhäkön kulkukissat
- Taamo: a girl's melancholy
- Arina Tanemura: The Gentlemen's Alliance Cross 1
- Shigahaku & Ryu Usui: Kuinka maailma pelastetaan 1 ja 2
- Kore Yamazaki: Velhon morsian 4-6
- Kyoukorin: Ace - Musta vaeltaja 2-4
- Anna Wickham: Kun rakkaus on ohi poltamme sängyn
- Ahndongshik: Lindbergh 2 ja 3
- Ranmaru Kotone: Your name. 01 ja 02
- Maiju "Mansikkka" Voutilainen: Itke minulla taivas
- Riikka Ala-harja: Kahden maan Ebba
- Rupi Kaur: Maitoa ja hunajaa
- Markku Kaskela: Mustasilmä
- Tiina Lehikoinen: Multa
Maaliskuu: (29 kirjaa, 4555 sivua)
- Piia Leino: Taivas
- Laurence Herbert: Anna ahmii kirjoja
- William Joyce: Morris Lessmore ja tuhansien tarinoiden talo
- Gillian Shields: Kirjasto-Kaisa
- Michelle Knudsen: Kirjaston leijona
- Susinukke Kosola: Avaruuskissojen leikkikalu
- Kore Yamazaki: Velhon morsian 7
- Ranmaru Kotone: Your name. 03
- Rino Mizuho: Maaginen suklaapuoti 1
- Hikaru Miyoshi: Tarkastaja Akane Tsunemori 1
- Ahndongshik: Lindbergh 4-8
- Caj Westerberg: Yönmusta, sileä
- Eila Kivikk'aho: Ruusukvartsi
- Hikaru Miyoshi: Tarkastaja Akane Tsunemori 2
- Minna Canth: Agnes
- Maria Kuutti: Anna ja Elvis vaippasirkuksessa
- Arto Lappi: Kärpäshäiriö
- Sirkka Turkka: Tule takaisin, pikku Sheba
- Cecelia Ahern: Viallinen
- Anne Leinonen: Noitakirja
- Rino Mizuho: Maaginen suklaapuoti 2 ja 3
- Hiro Kiyohara: Another - 1st period
- K.K. Alongi: Pakenijat
- Arina Tanemura: Prinsessa Sakura 2
Huhtikuu: (9 kirjaa, 2768 sivua)
Heinäkuu: (10 kirjaa, 2232 sivua)
- Anders Vacklin & Aki Parhamaa: Beta
- Holly Bourne: Mitä tytön täytyy tehdä?
- Alan Bradley: Kolmasti naukui kirjava kissa
- Sylvia Louise Engdahl: Lumotar
- Mark Haddon: Yöllisen koiran merkillinen tapaus
- Jessica Townsend: Nevermoor - Morriganin koetukset
- Paperi T: post-alfa
- Meredith Russo: Tyttösi sun
- Leila Saarivirta: Nukkumatin vastaisku
Toukokuu: (18 kirjaa, 2759 sivua)
- Marjatta Kurenniemi: Höpösökärpänen
- Robert C. O'Brien: Hiirirouva ja ruusupensaan viisaat
- Marjatta Kurennimi: Kuinka-Kum-Maa on kaikkialla
- Sini Helminen: Veden vallassa
- Anne Taintor: Onhan tässä palaustusoikeus?
- Adam Mansbach: Nyt vittu nukkumaan
- Alice Beaven: Kelvottomia ohjeita pienten pilttien kasvatukseen
- Holly Bourne: Mikä kaikki voi mennä pieleen?
- Neil Gaiman: Haustausmaan poika
- Siri Pettersen: Kupla
- toim. Johanna Rojola: Suffragettien City
- Brian K. Vaughan & Cliff Chiang: Paper Girls Volume 1
- Ulla Donner: Spleenish
- Hannele Mikaela Taivassalo & Catherine Anyango Grünewald: Scandorama
- Heli Slunga: Orjan kirja
- Saima Harmaja: Sateen jälkeen
- Brian K. Vaughan & Cliff Chiang: Paper Girls Volume 2
- Elly Griffiths: Januksen kivi
Kesäkuu: (6 kirjaa, 2010 sivua)
- Elly Griffiths: Jyrkänteen reunalla
- Emmi Itäranta: Kudottujen kujien kaupunki
- Leonard Goldberg: Sherlock Holmesin tytär
- Riina Mattila: Järistyksiä
- Matt Haig: Kuinka aika pysäytetään
- Alexandra Bracken: The Darkest Minds
- Ursula K. le Guin: Pimeyden vasen käsi
- Lars Wilderäng: Tähtisade
- Brian K. Vaughan & Cliff Chiang: Paper Girls Volume 3
- Dennis-Pierre Filippi & Silvio Cambon: Mikki ja hukkunut meri
- Arto Lappi: Lumiputous
- Ukami: Gabriel Dropout 1
- Hikaru Miyoshi: Tarkastaja Akane Tsunemori 3
- Salla Simukka: Sammuta valot! / Sytytä valot!
- Holly Bourne: Oonko ihan normaali?
- J.K. Rowling & Jim Kay: Harry Potter ja viisasten kivi
Elokuu: (7 kirjaa, 857 sivua)
- Maija Haavisto: Perhonen vatsassa
- Erika Vik: Seleesian näkijä
- Mary Ann Shaffer & Annie Barrows: Kirjallinen piiri perunankuoripaistoksen ystäville
- Magdalena Hai & Teemu Juhani: Painajaispuoti ja kamala kutituspulveri
- Jyri Paretskoi: K15
- Ernest Cline: Armada
- Päivi Haanpää & Marika Riikonen (toim.): Tusina
Syyskuu: (15 kirjaa, 3110 sivua)
- Taru Kumara-Moisio, Anne Leinonen & Minna Roininen (toim.): Naamiot
- Michael Morpurgo: Sotahevonen
- E.B. White: Lotta ystäväni
- Mari Ahokoivu: Oksi
- J.K. Rowling & Jim Kay: Harry Potter ja salaisuuksien kammio
- Cecelia Ahern: Täydellinen
- Mae Korvensivu: Clownfish Twister 1
- Juha-Pekka Koskinen: Matilda pelastaa maailman
- Riikka Ala-Harja: Kahden perheen Ebba
- Eduard Uspenski: Fedja-setä, kissa ja koira
- Marjatta Kureniemi: Puuhiset
- Margery Sharp: Pelastuspartio Bernard ja Bianca
- Mary Norton: Kätkijät
- Jennifer Mathieu: Näpit irti!
- Timo Parvela & Pasi Pitkänen: Kepler62 - Uusi maailma: Kaksi heimoa
Lokakuu: (11 kirjaa, 2326 sivua)
- Alan Bradley: On hieno paikka haudan povi
- Philip K. Dick: Palkkionmetsästäjä - Blade Runner
- Maarit Verronen: Hiljaiset joet
- Elly Griffiths: Käärmeen kirous
- Helena Waris: Vedenkehrääjä
- Mila Teräs & Silja-Maria Wihersaari: Hotelli Hämärä ja kummituspurkki
- Juha-Pekka Koskinen & Miranda Koskinen: Hallava hevonen
- Chris Riddell: Ada Gootti ja synkeä sinfonia
- Terhi Tarkiainen: Pure mua
- Anu Holopainen: Sydänhengitystä
- Joe Hill & Gabriel Rodríguez: Locke & Key 1 - Welcome to Lovecraft
Marraskuu: (22 kirjaa, 4866 sivua)
- Siiri Enoranta: Tuhatkuolevan kirous
- Magdalena Hai: Kolmas sisar
- Sally Green: Puoliksi paha
- Robert Kirkman: The Walking Dead - Book 14
- Sarah Andersen: Elämänhallinta on illuusio
- Joe Hill & Gabriel Rodriguez: Locke & Key 2 - Head Games
- J.P. Ahonen: Belzebubs
- Mika Lietzén: 1986
- Jaakko Ahonen: Pikku närhi
- Ines Lukkanen: Taidevandalismi
- Risto Isomäki: Viiden meren kansa
- Kei Sanbe: Poissa - Erased 1
- Madeleine Rosca: Hollow Fields 1
- Anni Nykänen: Mummo 5
- Mikko A. Jeskanen: Perkele – Myytillisiä tarinoita
- Kaisa Happonen & Karri "Paleface" Miettinen: Revi se
- Hikaru Miyoshi: Tarkastaja Akane Tsunemori 4-6
- Arina Tanemura: Prinsessa Sakura 3
- Lars Wilderäng: Tähtipöly
- Sirkku Tuomela: Noki
Joulukuu: (14 kirjaa, 2577 sivua)
- Johanna Sinisalo: Renaten tarina
- Jyri Paretskoi: K15 - Salaisuuksia
- Arkadi & Boris Strugatski: Stalker - Huviretki tienpientarelle
- Elina Salminen: Koska tuuli kuiskii
- Andrus Kivirähk: Kun Musti muni mummon
- Marjatta Kurenniemi: Onnelin ja Annelin talvi
- Matt Haig: Tyttö joka pelasti joulun
- J.K. Rowling & Jim Kay: Harry Potter ja Azkabanin vanki
- Sylvain Neuvel: Heräilevät jumalat
- Yoko Tanaka & Masahide Fukasawa: Mestarietsivä Peppunen
- Amanda Lovelace: Tässä prinsessa pelastaa itsensä
- Elina Salminen: Jos minä jostain alkaisin
- Anne Muhonen: Universumin avain
- Holly Bourne: ... ja onnellista uutta vuotta?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti